Monday, September 7, 2015

შინაარსობრივი სტანდარტები და ინდიკატორები

მუს. IX. 2. მოსწავლე შეუძლია სიმღერ თანაკლასელებთან ერთად.

შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:      
·           ასრულებს ორხმიან და სამხმიან  ქართულ  ხალხურ და სხვა ხალხთა სიმღერებს;




  
მუს. IX. 4.  მოსწავლეს  შეუძლია სასწავლო  პროექტში მონაწილეობა.

შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·           განსაზღვრავს პროექტის მიზანს;
·           გეგმავს პროექტს და ანაწილებს ფუნქციებს;
·           მოიძიებს თეორიულ მასალას, ქმნის რესურსს;
·           მონაწილეობს კონცერტის, წარმოდგენის, ტელე/რადიო გადაცემის  დადგმაში,  ჟურნალის მომზადებაში;
·           მონაწილეობს პროექტის წარდგენასა და შეფასებაში.


მუს.IX.9.  მოსწავლე აცნობიერებს მუსიკის როლს საზოგადოების ცხოვრებაში.

შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·           ახასიათებს სტილებს კულტურისა და ეპოქის  მიხედვით;
·           საუბრობს ხალხური მუსიკის სოციალურ დანიშნულებაზე (ყოფასთან კავშირი, კოლექტიური შემსრულებლობა, ზეპირი გადაცემის ტრადიცია, ანონიმურობა, მუდმივი ცვალებადობა);
·           აცნობიერებს პროფესიული მუსიკის ფუნქციონირებისთვის აუცილებელ კომპონენტებს: კომპოზიტორი, შემსრულებელი, მსმენელი;
·           მსჯელობს მუსიკის როლზე ხელოვნების სხვა დარგებში;
·           ადარებს მუსიკასთან დაკავშირებულ ტრადიციულ და თანამედროვე პროფესიებს – პროდიუსერი, რეჟისორი, დიჯეი, ხმის ოპერატორი;
·           ახასიათებს თანამედროვე ტექნოლოგიურ შესაძლებლობებს და მათ ზეგავლენას მუსიკალურ ხელოვნებაზე;

No comments:

Post a Comment